Ihania lämpimiä iltoja ollut, päivät menee "ohi" istuessani ilmastoidussa toimistossa, mutta iltaisin olen neulonut ulkona. Tanssityttö hyppää narua ja kiikkuu koivun alla ja rakastaa punaisia pallokenkiään ja niiden kopinaa.
Olen hemmotellut itseäni ja alkanut käymään Venäjän kielen yksityistunneilla. Olen ihastunut kieleen, sen monimuotuisuuteen ja S-kirjainten suhinaan.
Kovasti jo lomaa odotellaan. Vielä 2 viikkoa töitä ja Tanssitytöllä koulua. Sitten kirmaamme ympäri suomenmaata ilman aikatauluja ja suurempia suunitelmia.


































