Sadepäivässä on jotain levollista ja rentouttavaa...ei tarvitse olla tehokas ja voi huoletta hipata koko päivän villasukissa ja yöpaidassa. Olen ommellut tilkkupeittoa ja haahuillut ympäri taloa, mies nukkuu,lukee lehteä ja taas nukkuu, tanssityttö rakentaa muovailuvahasta taika-eläintarhaa ja kissa istuu ikkunalaudalla kyttäämässä lintulaudan lintuja.
Nyt olis iso pannu teetä ja herkullisia muffinsseja, taidan käydä kysymässä taika-eläintarhan suunnalta, löytyiskö sieltä seuraa teehetkeen :) Leppoisaa lauantaita kaikille!
ps. Sari oli kysynyt kommentteissa virkatuista peitoista. Lankana on 7 -veljestä (paitsi monivärisessä, jossa oli kaikkea mahdollista sekaisin). Lankaa menee yhteen peittoon aika lailla tasan 1kg ja 200g.

































