shabby

sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Syksy




Lempi vuodenaikani. Silloin syntyy eniten, saa olla hitaasti tehokas ja piilossa pimeydessä :)

maanantai 12. syyskuuta 2011

Kimmellystä ja keskeneräisiä




Kimmellys-lanka ei ota loppuakseen, joten tikuttelen siitä vielä sukkia.
Kolme huivia odottelee kukka-inspiraatiota ja kasa toisia kukkia venailee pääsyä uuteen virkattuun peittoon. Että tällaista täällä :)

Suloista syyskuuta kaikille!

keskiviikko 24. elokuuta 2011

Värikäs Virkattu neliöpeitto






Uusi peitto, villasekoite langoista, etelän tuomisista. Malli taas omasta päästä. Koko 160cm x 175cm. Tykkään. Kovasti. Tanssityttökin tykkäsi, oli kuulemma lämmin "viitta". Nämä peitot on niin Mun Juttu.

Kiitos kaikille aiemman postauksen kommentoijille. Kaikki tekemäni työt on pääosin tehty itse keksityillä malleilla. Ja en ole varma, osaisinko neuvoa muita tekemään näitä, tai opettaa yhdistelemään palasia. Sitä pitää miettiä.

Lämpimiä syysiltoja kaikille :)

maanantai 22. elokuuta 2011

Tunnustuksia



Sain kaksin kappalein. Kiitos Pikku Unelmia ja Villasukka Kirjahyllyssä :)

Asiaan kuuluu vastata kysymyksiin, kummassakin tunnustuksessa näytti olevan saman tyylisiä kysymyksiä, joten näppäränä tyttönä vastaan vain toiseen.

1. Suosikkiväri: valkoinen
2. Suosikkieläin: kissa
3. Suosikkinumero: 3
4. Suosikkijuoma, alkoholiton: jääkylmä Dr.Pepper
5. FB vai Twitter: FB
6. Intohimosi: villalangat ja käsityöt
7. Saada vai antaa: antaa
8. Suosikkikuvio: kukka, virkattuna :)
9. Suosikki viikonpäivä: lauantai
10. Suosikkikukka: pioni

Tässäpä nämä. En lähetä eteenpäin, hyviä blogeja on niiiin paljon, napatkoon ken haluaa.


sunnuntai 14. elokuuta 2011

Loput Kimmellykset






Viikonloppuna saaressa neuloin loput kimmellyslangat sukiksi. Vielä jäi lankaa pienet kerät. Niistä vois vielä jotain keksiä. Saaressa taas aika kului nopsaan, kaksi suru-uutistakin tuli viikonlopun aikana, mutta nekin kuuluu tähän elämään. Valitettavasti.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille. Pitäkää huolta toisistanne.


maanantai 8. elokuuta 2011

Saaressa


Viikonnloppu hurahti saaressa, mökillä. Mies huhki puu hommissa ja korjasti terassia, levähti välillä laiturilla, tanssityttö viihtyi mökin parvella kirjojensa kanssa ja kävi välillä pulahtamassa altaassa lämpimässä vedessä, minä neuloin kimallesukkaparia nro 6 tai 7...ja näin kummallisia unia. Liekkö saari ja merituuli tai runsas ulkoilma tuonut uniin ihmeellisiä ihmisiä ja kumallisia kuvajaisia.

Taas jaksaa arkea.

keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Postaus

Tänne haluttas. Paljon.

sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Bling Bling part 2



Lisää sukkia kimmellys-langasta, nyt vain sininsävyisenä. Taas seassa Novitan Nallea. Olen urheasti neulonut uimarannalla, vain kaksi naista on käynyt kysymässä mitä teen, muut ovat katselleet kauempaa, kun olen levitellyt villalangat viltille ja alkanut neulomaan :) Tanssityttö saa polskia kavereidensa kanssa niin kauan kuin haluaa ja minä neuloa rauhassa leppoisissa rantatunnelmissa.

lauantai 23. heinäkuuta 2011

Bling Bling part 1





Tapion kaupasta löysin kesälomareissulla ihanaa hopeista kimmeltävää lankaa. Käyttötarkoitus oli ostettaessa hämärän peitossa, mutta sukkiahan niistä näyttää tulevan :) neuloin sekaan Novitan Nallea.

Villasukan lämpöistä lauantaita kaikille :)

keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Iloa






Reissusta ostamistani langoista on muotoutumassa oikea väri-iloittelu peitto :) Iloa on myös uudesta kännykästä, jossa on huomattavasti parempi kamera kuin aiemmissa luureissani. Jospa saisin nyt tännekkin sitten parempia/laadukkaampia kuvia!

Värikästä heinäkuun iltaa kaikille!