Uusin peitto valmistui alkuviikosta. Koko 165cm x 145cm. Kuvat on mitä on, kun viiden aikaan ei oikein tahdo valo vielä riittää. Mutta värejä on. Ja riittävästi :) Ja tykkään!
keskiviikko 12. helmikuuta 2014
maanantai 3. helmikuuta 2014
Radioaalloilla...
Tänä aamuna juttelimme Yleisradion Anu Packalénin kanssa bloggaamisesta Yle Puheen Bloginautissa. Tässä linkki jutusteluumme http://areena.yle.fi/radio/2158654
Mukavaa viikon alkua kaikille!
Ja Kiitos Anulle mukavasta haastattelusta!
Mukavaa viikon alkua kaikille!
Ja Kiitos Anulle mukavasta haastattelusta!
torstai 16. tammikuuta 2014
Uusi Vuosi...
..Uudet jutut. Vuosi vierähti ja nyt elellään (ja palellaan) jo tammikuuta. Kesken on pari peittoa, yks huivi ja yhdet sukat. Joka paikka on täynnä jo projekteja ja niiden "poikasia". Lisäksi pari suunnittelu hommaa odottelee inspiraatiota. Näillähän jo lähtee uusi vuosi hyvin käyntiin! Hyvää alkanutta vuotta kaikille, pitäkää villasukat ja villahousut jalassa (ainakin tuonne maaliskuulle saakka :)
ps. Uudessa Unelmien Talo ja Koti lehdessä on minun suunittelemani ja toteuttamani Vadelmankukka-peitto ohjeineen. Sekä Novitan 7.2 ilmestyvässä Kevät-lehdessä uusi Iso Kukkainen Kanervainen huivi minun käsialaani.
ps. Uudessa Unelmien Talo ja Koti lehdessä on minun suunittelemani ja toteuttamani Vadelmankukka-peitto ohjeineen. Sekä Novitan 7.2 ilmestyvässä Kevät-lehdessä uusi Iso Kukkainen Kanervainen huivi minun käsialaani.
perjantai 27. joulukuuta 2013
Joulu
Ohi on. Sain virkattua uuden peiton melkein valmiiksi, jokuhan siinä vielä kanittaa, se näyttää tylsältä ja ankealta, jotaki siihen pitää vielä keksiä ennen kun kehtaa esitellä. Siinäpä sitten miettiessä kudoin kirjoneulesukat. Että näillä mentiin joulun ohi.
Tänään töissä ja sitten olisi 10 päivän loma :) Silloin varmaan lisää kirjoneulesukkia ja jospa siihen peittoonkin saisin vähän inspiraatiota. (ja Lankamaailman Alessa täytyy käydä... ainakin kattomassa).
Tänään töissä ja sitten olisi 10 päivän loma :) Silloin varmaan lisää kirjoneulesukkia ja jospa siihen peittoonkin saisin vähän inspiraatiota. (ja Lankamaailman Alessa täytyy käydä... ainakin kattomassa).
perjantai 29. marraskuuta 2013
Pyörylät mattotelineellä
Uusin peitto on tehty pyörylöistä; virkatuista ja kankaisista. Tykkään tosi paljon. Mies kuvasi peiton mattotelineellä :) ja hyvinhän se siitä esille tulee.
ps. Huomenna Pohjankartanossa Naisten Joulumessuilla voi nähdä tämän(kin) peiton livenä.
ps. Huomenna Pohjankartanossa Naisten Joulumessuilla voi nähdä tämän(kin) peiton livenä.
maanantai 18. marraskuuta 2013
Viikonloppuna
Viikonloppuna sylissäni oli tungosta. Uuden keskeneräisen peiton jouduin pakottamaan syliini, kun inspiraatio on kadonnut kokonaan. Kun ei ollut peittoa, niin syliin tuli joka välissä kissa tai nuhainen Tanssityttö. Mutta en valita, sylissäni on tilaa :)
Pakko vinkata vielä teille ihanasta Maatuska vahakankaasta jonka löysin Jyskistä. Hinta vain 4€/meri. Ostin kaksi metriä. En tiedä kyllä mitä sillä teen, mutta kaunis se on!
Pakko vinkata vielä teille ihanasta Maatuska vahakankaasta jonka löysin Jyskistä. Hinta vain 4€/meri. Ostin kaksi metriä. En tiedä kyllä mitä sillä teen, mutta kaunis se on!
sunnuntai 3. marraskuuta 2013
Jossain....sataa valkeaa lunta
..mutta ei täällä, muuten oli kyllä ihana ilma! Just sopiva ilma nuuskimiseen meren rannalla ja Uusi peittokin pääsi mukaan. Peitossa lankana tällä kertaa pääosin Novitan Nallea, virkkasin sitä kahdesta kerästä yhtä aikaa (=kahdella langalla), että sain peitosta muhkeamman ja pehmeämmän. Tykkään! Ja malli taas itse piirustelema ja suunnittelema!
Sunnuntaita :) toivottelee Sufferiina
Sunnuntaita :) toivottelee Sufferiina
sunnuntai 20. lokakuuta 2013
Tossua toisen eteen
Ei täällä mitään pöllösukkia valmistunut vaan tossuja sitten niidenkin edestä. Eikä näistäkään pöllömpiä tullut :) Monta tossua piti ensin virkata ja purkaa, että sain mallin sellaiseksi kuin halusin ja nyt tekis mieli tehdä näitä lisää!
Syksyistä sunnuntaita!
Syksyistä sunnuntaita!
perjantai 11. lokakuuta 2013
Joulu
Ensi viikolla ti 15.10 ilmestyy Novitan Joululehti, yli 50 ihanaa jouluista ohjetta. Mukana myös minun suunnitelemani ja tekemäni huivi :) Tässä maistiaskuvia.
tiistai 17. syyskuuta 2013
Paketti
Eilen tulin töistä kotiin, niin portailla odotti jätti-iso paketti!!!! Ja se paketti oli lankaa täynnä, kaikki ihania herkkuvärejä :)
Kerroinkin aiemmin, että kesällä lähetin yhteen paikkaan huiveja ja nyt voin paljastaa, että minun suunnittelemani ja tekemäni huivi julkaistaan Novitan Joulu-lehdessä! Palkkioksi siitä, sain tuon lankapaketin. I m Happy :D
Kaivoimpas sitten muistivihostani esiin kohdan "Pöllöohjeita", jospa minäkin, tosin näin "myöhäisheränneenä" neuloisin vaikka pöllösukat tai jotain muuta pöllömäistä.
Kerroinkin aiemmin, että kesällä lähetin yhteen paikkaan huiveja ja nyt voin paljastaa, että minun suunnittelemani ja tekemäni huivi julkaistaan Novitan Joulu-lehdessä! Palkkioksi siitä, sain tuon lankapaketin. I m Happy :D
Kaivoimpas sitten muistivihostani esiin kohdan "Pöllöohjeita", jospa minäkin, tosin näin "myöhäisheränneenä" neuloisin vaikka pöllösukat tai jotain muuta pöllömäistä.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)













.jpg)




.jpg)













