shabby

maanantai 3. tammikuuta 2011

Joskus tekis..toisinaan sitten taas ei...
















Meillä (lue minulla) on tullut ajankohtaiseksi uuden sohvan hankinta. (miehen mielestä sitä ei tarvita). Olen jo pariin otteeseen käynyt Ikeassa "koeistumassa" ihanaa valkoista Ektorp sohvaa ja divaanituoleja. Ne huutavat joka kerta minulle, että minun pitäisi viedä ne kotiin!

MUTTA
kun talossa on kuratassuisia eläimiä ja tahmatassuisia ihmisiä, niin se ei olisi kovin järkevää..

.
MUTTA onko tässä tilanteessa järjellä mitään tekemistä...? Kun sieluni silmin näen jo itseni neulomassa jalat mukavasti rentona uudessa Ektorp divaanissa..ja sitä paitsi aina kun avaan jonkun sisutuslehden, näin vain Ektorppeja!!!! Eli ne lähettävät ihan selvää signaalia minun suuntaani...En laita tähän kuvaa Ektorpista vaan ihania värikkäitä kuvia Toivekoti ja Puutarha-lehdestä...Hyvää Uutta Vuotta Kaikille, blogini aktivoituu jälleen ja jatkaa samalla linjalla :)




1 kommentti:

  1. Ihana salonki sulla täällä! Meillä istutaan valkoisella Ektorpilla, ja suosittelen muuta väriä vaikkei meillä ole kuin lapsia..

    Kauniita tekeleitä ja värejä, tulen uudestaankin käymään =)

    VastaaPoista