shabby

sunnuntai 4. elokuuta 2013

Mellin perässä kaupunkiin

Lehdestähän se bongasin , että Melli Mellon kankaat olivat saapuneet Eurokankaaseen. Siispä kaupunkiin, kun Mellihän on niin mun herkkua. Mutta nyt taiskin olla liian makeaa. Vaikka olen todellinen väri-fani, tämän kesän Mellit vaatikin vähän sulattelua. Ostimpa sitten vain ihanan kassin, 3 euroa ja kotimatkalla hain Käsityökauppa Ilosta kasan liukuvärjättyä viron villaa, kun tuntui, että pitää jotain väriä saada...Mellit jäi nyt muhimaan takaraivoon, että mihin ja mitä ja juu tai ei.

Mitään käsitöitä ei vain valmistu. Paljon on kyllä kesken. Mutta jospa sitte syssymmällä.

Alimmat kuvat mellimello.com sivulta napattuja.




3 kommenttia:

  1. Jahas jahas, siis ihanko täällä meidän Oulun Eurokankaassa?

    Mmmm, pitääkö sitä nyt sitten ihan lähteä käyämään siellä...koskaan en ole tämmöisistä kankaista kuullutkan, mutta nyt alkoi heti kiinnostaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sielläpä just. Käy kertomassa sitten mitä tykkästit.

      Poista

  2. Olen lukenut blogiasi jonkun aikaa, jäin nimenomaa koukkuun näihin sinun väreihin ja runsauteen, joten tuo Melli Mello saattisi todellakin olla juttusi, itse ko. merkistä en ollut koskaan kuullutkaan ennen toissapäiväistä piipahdusta kaupassa. Minulle kankaat olivat liikaa sitä, tätä ja tota. Olen aina ollut tälläinen "skandinaavisen pelkistyneen tyylin" ystävä. Mutta kassi oli hieno, ostin minäkin.

    VastaaPoista